Što je CPM i kako razbija troškove oglašavanja na mreži

Saznajte što je CPM i kako se koristi u online proračunu

Ako želite kupiti oglasni prostor na mreži , brzo ćete pristupiti pojmu CPM. To je izraz koji industrija koristi za razgovor o troškovima za "pojavljivanja oglasa" i daleko je najčešća mjerna jedinica koja se koristi u digitalnom oglašavanju. Također je najčešći način kupnje i prodaje digitalnog oglašavanja .

Što znači CPM?

CPM označava trošak po milju, a drugi je način za izračunavanje cijene po tisuću.

U ovom slučaju, 1000 pojavljivanja oglasa na web stranici. Ne smije se zamijeniti za druge slične, ali različite uvjete, uključujući CPC (Cost Per Click) i CPA (Cost per Action / Acquisition).

Što je pojavljivanje oglasa?

Ponekad poznat kao prikaz ili prikaz oglasa, jedan oglasni dojam jednak je poslužitelju oglasa koji se naziva kao odgovor na zahtjev stranice iz preglednika korisnika. To je to, i to je sve. Neki ljudi pogrešno smatraju da su pojavljivanja oglasa oglasi koji su prikazani korisniku (bez obzira na to primjećuje li ih ili ne), na web mjestu ili na nekom drugom mrežnom mediju. Ovo je činjenično netočno.

Nažalost, to također znači da su statistički podaci o pojavljivanju oglasa često netočni ili zapravo lažljivi. Do 15 posto vremena prikazani oglasi nisu točni. Zatim postoje pojavljivanja oglasa od botnog prometa (bot je automatizirani dio softvera koji se može koristiti za povećanje broja prometa ili osoba s SPAM-om), što znači da fizički korisnik nikad nije imao priliku vidjeti oglas.

Do 60 posto prometa oglasa dolazi od tih botova. I konačno, došlo je do prijevare pojavljivanja oglasa. U tom slučaju beskrupulozni korisnici skrivaju oglase iza drugih oglasa, što trikovi oglasnih mreža u oglase s većim CPM-ovima na web mjestu. To također povećava broj pojavljivanja oglasa, čime oglašivači još cijene.

Više o ovome možete pročitati u ovom odličnom članku tvrtke Reid Tatoris.

Kako CPM raspada trošak oglašavanja na vašoj web-lokaciji?

Recimo da imate web mjesto i želite ga koristiti za prikazivanje oglasa i zaradu od mjeseca u mjesec. Pa, morat ćete sjesti i shvatiti kakvu vrstu mjesečnog dohotka ćete biti zadovoljni. Ako je vaša web stranica nova i ima relativno malo prometa, nećete zaraditi mnogo novca, pa će vaš CPM biti vrlo nizak. Ako vaša web stranica ima visoki promet, CPM će biti veći.

Postoje dvije različite vrste CPM stope - fiksne i varijabilne. Fiksne cijene lakše je surađivati ​​budući da imate određenu vrijednost za postavljanje generiranih pojavljivanja oglasa. Manje je teško raditi s promjenjivim CPM-om, a te će se cijene razlikovati ovisno o temi vaše web-lokacije, zemlji u kojoj se nalazite, oglašavaču itd.

Učinimo nešto brze matematike. Imate web stranicu i prosječno je 40.000 posjetitelja mjesečno, s ukupno 120.000 pregleda stranica mjesečno. Koja vam je web stranica vrijedna?

Pa, na CPM od 5 USD (koji je nešto iznad prosjeka za 2017.), izračunat ćete na ovaj način:

120.000 / 1000 = 120

120 x CPM $ 5 = 600 $

Višestruko to do 12 godina, a vi gledate web stranicu s iznosom od 7.200 USD u godišnjoj zaradi od oglasa.

Kada uzmete u obzir brojne milijune pregleda stranica koje neki web-lokacije služe svaki mjesec, možete vidjeti koliko je profitabilno CPM marketing moguće na nekim web-lokacijama. Doista, najuspješniji suradnici na usluzi YouTube svake godine zarade milijune dolara s dijela prihoda od oglasa koji YouTube prikuplja sa svojih stranica.

Kako i gdje da biste dobili CPM promet oglašavanja

Ako ste pročitali sve gore navedeno i zainteresirani za generiranje CPM prihoda putem vaše web stranice, sljedeće logičko pitanje je "gdje da počnem?"

Nećete moći jednostavno pristupiti tvrtkama i zamoliti ih da počnu postavljati oglase na vašu web-lokaciju. Postoje web-lokacije i tvrtke izgrađene oko posluživanja prometa na web-lokacijama kao što je vaša, a vrlo je jednostavno za početak.

Neki od najboljih za početak s uključuju:

Izradite račune s nekim od ovih i eksperimentirajte. Kada pronađete program koji nadopunjuje vašu web stranicu i donosi dobar prihod, pridržavajte se.